Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ανοιξιάτικα καδράκια

Η Άνοιξη έχει πλέον φουντώσει για τα καλά!!!

Μέχρι και στα δυο καδράκια μου εισέβαλε. Άνθισαν και αυτά!

Στο πρώτο έχω κάνει decoupage χαρτοπετσέτας με αγριολούλουδα, έχω βάλει

και μπόλικη γύρη από γκλίτερ πάνω τους σε σημείο που μία από τις γνωστές

πλέον πεταλούδες μου δεν άντεξε τον πειρασμό και την άραξε εκεί.

decoupage χαρτοπετσέτας

Στο δεύτερο καδράκι  τα λουλουδάκια είναι  φτιαγμένα από δαντελίτσα και

χαντρούλες, μέσα σε ένα περιφραγμένο κήπο.

Και είναι εξίσου ελκυστικά για τις πεταλούδες μου.


Με αυτά τα δύο καδράκια θα λάβω μέρος στον girly διαγωνισμό που κάνει το

blog Neraidodimiourgies

Επίσης τα στέλνω και στο Δελφινάκι για τις ανοιξιάτικες δημιουργίες

που συλλέγει στο blog της.

Φίλοι μου να είστε όλοι καλά.
Φιλάκια!!!

80 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκά κι ανοιξιάτικα!Καλή επιτυχία Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχα τα καδράκια σου Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!Τα καδράκια σου είναι πανέμορφα!!!Και τους πάνε πολύ οι υπέροχες πεταλούδες σου!!!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου εύχομαι!!!Φιλάκια πολλά και να έχεις ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eλένη μου τα έφτιαξες φανταστικά!!!!πάρα πολύ προσεκτική δουλειά και με πολύ γούστο !!!Οι πεταλουδίτσες σου άψογες ,παραμυθένιες!!!πάντα δημιουργείς ομορφιές!!!!Πρωϊνά ανοιξιάτικα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έφη μου, πάντα με επισκέπτεσαι αφήνοντας ένα γλυκό σχόλιο.

      Διαγραφή
  5. Τί γλυκούτσικα καδράκια!!!
    Ναι!!! Αυτό είναι ΑΝΟΙΞΗ!!!
    Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς, κορίτσι μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Άνοιξη κλεισμένη σε δυο μικρά καδράκια (καλό είναι αυτό τώρα; δεν ξέρω)
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. παιχνιδιάρικη και όμορφη διάθεση
    αποτυπωμένη η ψυχή σου στα όμορφα καδράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πραγματικά υπέροχα τα καδράκια σου! Πιο ανοιξιάτικα και girly δεν γίνεται! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα καδράκια σου είναι πολύ όμορφα!! Μα και οι πεταλούδες που είχα την τιμή να δω κι από κοντά σούπερ!! Την χαρτοπετσέτα με τα αγριολούλουδα μέρες τώρα προσπαθώ να την βολέψω κάπου!!! Σε ευχαριστώ για την ιδέα!! :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία έχεις την χαρτοπετσέτα, έχεις και την πεταλούδα.
      Να η Άνοιξη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα καδράκια... μα οι πεταλούδες ξεχωριστές!!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία πεταλούδα ταξιδεύει προς εσένα. Ελπίζω να μην χάσει το δρόμο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα τα καδράκια σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα και τα δύο καδράκια Ελένη μου!!!!
    Φυσικό ήταν να μη μπορούν ν' αντισταθούν οι πεταλούδες σου και να πάνε να σταθούν εκεί :)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην δουν λουλούδια οι πεταλούδες, πάνε και στρογγυλοκάθονται.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ελένη μου είναι πανέμορφα και τα δύο!!!!!!η τσαχπινιά με το γκλίκτερ τέλεια ιδέα!!!!με απλά υλικά αλλά τόσο όμορφα!!!!!!καλό σ/κ!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι καλά Ελένη μου με τα όμορφα καδράκια και τις υπέροχες πεταλούδες σου , με δαντέλα το 2ο πολύ έξυπνη σκέψη.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα αυτό με την δαντελίτσα μου αρέσει πιο πολύ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή...Τα λάτρεψα και τα δύο..Ειναι πολύ όμορφα και σε συνδυασμό με τις πεταλουδίτσες πανέμορφα! Πάω να τα βάλω μαζί με τις άλλες συμμετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Ελένη μου!! Τι όμορφα που είναι τα κάδρα σου!! Ανοιξιάτικα!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα έγιναν,Ελένη μου!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπεροχη συμμετοχη καλη επιτυχια Ελενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου καλημέρα
      Ελπίζω να έλαβες την πεταλούδα σου, την έχω ταχυδρομήσει.

      Διαγραφή
  18. ♪✿
    º° ✿✿♪

    Lindos trabalhos, doces, delicados e femininos.
    Vou torcer para você ganhar o concurso.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil

    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελένη μου και τα δύο μου αρέσουν πολύ!!!!!!Καλή επιτυχία!!!!!!!!
    Τα άνθη στο δεύτερο είναι πλεκτά στο βελονάκι; Πολύ όμορφη ιδέα!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου καλημέρα
      Δεν είναι πλεκτά. Από μία δαντέλα βαμβακερή έχω απομονώσει τα λουλουδάκια της.

      Διαγραφή
  20. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ!!!!!ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα συμπατριώτισσα! :)))
    Υπέροχες δημιουργίες και οι δύο!
    Καλή επιτυχία κοπέλα μου!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα τα ανοιξιάτικά καδράκια σου.. ειδικά αυτό με τα αγριολούλουδα είναι φοβερό.. Μια πολύ καλή νύχτα και φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ καλή παρέα οι πεταλούδες στα ανοιξιάτικα καδράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω..πω.. πόσες αναρτήσεις σου εχασα!!!! ασυνχώρητη είμαι... ομως τωρα τελευταία εχει πέσει λο περισσότερη δουλειά......έκανα μια βόλτα.. και στα προήγουμενα σου Ελενη μου και βλέπω τι ομορφα πράγματα.. εχεις κάνει..κορίτσι μου...οπως και τα κανδράκια σου με τα λουλούδια..και τις πεταλούδες..εχουνε γινει υπεροχα...οι πεταλούδες προπαντως ειναι ετοιμες να πεταξουν..!!!φιλακια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου γλυκιά όποτε και αν περάσεις από δω είσαι καλοδεχούμενη.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Ελένη!Πανέμορφα τά καδράκια σου!!Ταίριαξε πολύ όμορφα η πεταλούδα!Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και καλή Κυριακή
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα τι όμορφα!!! Και οι πεταλούδες σου ήρθαν κι έδεσαν... είναι στο σπίτι τους!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλυκά,ανοιξιάτικα και μοσχομυριστά τα καδρακια σου Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και τα δυο πανέμορφα!!
    Καλή επιτυχία..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελένη οι πεταλούδες σου βρίκαν το πιο όμορφο περιβάλλον για να ξαπωστάσουν. Υπέροχα τα καδράκια σου. Ευχαριστώ που μου τα έστειλες για το διαγωνισμό. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ καλόγουστα τα ανοιξιάτικα καδράκια σου, Ελένη!
    Μυρίζουν άνοιξη!!!!! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τα καδράκια σου είναι όντως πολυ ανοιξιάτικα και χαρούμενα, ειδικα το δευτερο μου αρεσε πολυ. Ελαβα και την πεταλουδα σου και σε ευχαριστω τοσο πολυ!! Εχει βρει το μερος της πάνω στο ψυγειο μου και το στολίζει υπεροχα!
    Καλημερα Ελενη μου και πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το δεύτερο καδράκι μου αρεσει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. και τα 2 μοναδικά!!!!Μύρισε άνοιξη εδώ Ελένη μου!!!
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις ομορφιές σου-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφα είναι και τα δύο και πολύ πολύ Ανοιξιάτικα,σου φτιάχνουν τη διαθεση,καλό βράδυ Ελένη ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχχχ, πόσο αργεί ακόμα αυτή η Ανοιξη!!!...κι όμως ήρθε ήδη το πρώτο κρουαζιερόπλοιο!το είδες φαντάζομαι (το είδα οταν έφευγε οτι ερχόταν σε σας)
    Πολύ χαρούμενα τα καδράκια,εύχομαι να την καλοπιάσουν πια και να κοπιάσει...Φιλάκια πολλάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι στο Κατάκολο τα περιμένουν σαν τα χελιδόνια...
      Τρία ήρθαν με 7000 επιβάτες.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  37. Ελένη μου, τι χαρούμενα καδράκια είναι αυτά! Σου έχω κι ένα βραβείο, πέρασε να το πάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλώς σε βρήκα! Πολύ ανοιξιάτικα και όμορφα μπράβο σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ελένη μου, είναι πανέμορφα και τα δύο!!! Πώς να μην προτιμήσουν οι πεταλούδες σου τόσο όμορφα λουλούδια???
    Χαίρομαι πολύ που ήρθε μία και σε μένα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Να είσαι καλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πανεμορφα ανοιξιατικα χαρουμενα!!!!!!!Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ελενάκι μου, πλάκα έκανα.. αλλά είσαι πραγματικά πολύ καλή..
    και οι πεταλουδίτσες σου πανέμορφες αλλά δεν θα ήταν σωστό να μου στείλεις από τη στιγμή που, έστω και από απροσεξία, δεν συμμετήχα στο διαγωνισμό σου.. Θα φροντήσω από δω και πέρα να είμαι πιο προσεχτική στην ανακοίνωση διαγωνισμών.. χαχαχα..
    Πάντως σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την γλυκιά σου σκέψη...
    Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και σε φιλώ γλυκά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ελένη σου έχω και εγω βραβείο. Πέρασε απο το νεραιδόσπιτο να το πάρεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέρασα να πω μια καλησπέρα, αγαπητή μου Ελένη και να θαυμάσω τα καδράκια σου. Υπέροχα και τα δύο.
    Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία στο διαγωνισμό που θα λάβεις μέρος.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ♪♫ Boa semana!
    ღ° Beijinhos do Brasilღ
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ελένη πέρασε μια βόλτα από το blogoσπιτάκι μου αν θες σου έχω βραβειάκι. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. telia ta kantrakia soy yperwxa xrwmata mprabw mas ekanes na enstauoyme anoijh filia... kali eydwmada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ξεχώρισα τις πεταλούδες.....
    ΄Ομορφες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ελένη,μου ξέφυγαν τα καδράκια σου!
    Είναι υπέροχα,όμορφες συνθέσεις χρώματα,μα και οι πεταλουδίτσες βρήκαν τη θέση τους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πω πω ....... τι ανέλπιστο δώρο ήταν αυτό ...... και πόσο πόσο όμορφο!!!!!!!!!!!!!! Χίλια ευχαριστώ Ελένη μου. Τώρα μαλώνουμε με τις μικρές που θα το πρωτοκρεμάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχα τα καδράκια σου Ελένη μου! Ζηλεύω που δεν γνωρίζω την τεχνική του decoupage! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή