Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Μωβ σκουλαρίκια

Γεια σας φίλοι μου

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τη συμμετοχή μου για τον 2ο μωβ διαγωνισμό που

διοργάνωσε το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ

Και με αυτό το "μωβ" είχα μια διαμάχη με το υπολογιστή μου, γιατί αυτός μου

λέει ότι το "μωβ" γράφεται με όμικρον "μοβ" και όχι με ωμέγα.

Τέλος πάντων...εγώ θα επιμείνω στην δική μου άποψη.



Η συμμετοχή μου λοιπόν είναι αυτά τα μωβ τριανταφυλλάκια-σκουλαρίκια,

τα οποία είναι φτιαγμένα με πολυμερικό πηλό.

Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μου MARILISE2

που μου χάρισε αυτό το όμορφο βραβειάκι, που και εγώ  με τη σειρά μου

το χαρίζω σε όποιον δεν το έχει, με όλη μου την αγάπη.


Επίσης  μην ξεχάσετε και τον δικό μου διαγωνισμό που λήγει στις 30 Μαρτίου.

Φίλοι μου να είστε όλοι καλά.

Φιλάκια!

32 σχόλια:

  1. Πανέμορφα Ελένη μου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα τριανταφυλλένια σκουλαρίκια σου! Καλή επιτυχία να έχεις στο διαγωνισμό. Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΩΒ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό..είναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια!
    καλό βράδυ..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα είναι Ελένη μου!! Μπράβο! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πανέμορφα. Μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα που αρέσουν πολύ τα μΩβ σκουλαρικάκια σου!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλάκια πολλά και μΩβ!!! (Έτσι για να εκνευρίσω τον υπολογιστή σου!!!)
    ;-)
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα μώβ (με ωμέγα) σκουλαρικάκια σου, Ελένη μου! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχει σημασία η διαμάχη σου για το μωβ ή μοβ... Σημασία έχει ότι τα σκουλαρίκια είναι όμορφα και διακριτικά...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα μωβ τριανταφυλλάκια είναι πανέμορφα . Καλή επιτυχία και να χαίρεσαι το βραβείο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία σκουλαρίκια! Το μοβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ονειρεμένα τα μώβ σκουλαρίκια σου !!!Οι Χρυσομέλισσες σου εύχονται καλή επιτυχία στο διαγωνισμό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφα είναι.Καλή επιτυχία!!!Θα είμαι και εγώ εκεί-)))
    πολλά φιλιά-))(ανοιξιάτικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα Ελένη μου!!!!καλή επιτυχία!!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μωβ ειναι το αγαπημένο μου χρώμα, τα τριαντάφυλλα το αγαπημένο μου λουλούδι. Τα συνδιασες και τα δυο πολύ όμορφα. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα τα σκουλαρίκια σου!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!..κι εγώ το μωβ, ξέρω ότι γράφεται με "ω".
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου.Σήμερα στο είχα δώσει κι εγώ, χωρίς να έχω δει αυτή την ανάρτηση σου, αλλά το διόρθωσα τελικά.
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό, Ελένη!!! Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου!!!
    Κι εγώ την έχω αυτή τη διαμάχη με τον υπολογιστή μου!! Δεν με ακούει πως είναι με "ω"!! χαχα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητή μου Ελένη.
    Πέρασα να πω μια καλημέρα.
    Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου.
    Να ευχηθώ καλή σου επιτυχία στον μώβ διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαρείς το βραβείο..Πολύ όμορφα τα ανοιξιάτικα λιλά σκουλαρίκια..Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια!! καλή επιτυχία!!! συγχαρητήρια και για το βραβείο! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα είναι... Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!! Το βραβειάκι πήρε την θέση του στο blog μου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Ελένη! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό, πολύ ωραία τα σκουλαρικάκια σου! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Το "μωβ" με ω δεν γράφεται όπως σωστά επέμενες;; Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπεροχα Ελενη μου καλη επιτυχια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ πετυχημένα τα μωβ τριανταφυλλάκια σαν αληθινα φαίνονται Ευχομαι να σου φέρουν τύχη στον μωβένιο διαγωνισμόΚαλό σου Σαβ/κο Πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  27. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφα σκουλαρίκια!!!!! Υπέροχο το χρώμα τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή