Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Κολεξιόν


"Μέρες τώρα παρακολουθώ να πηγαίνουν προς Θεσσαλονίκη

καλλίγραμμα μανεκέν με σπέσιαλ μοντελάκια.

Ε! δεν αντέχω χρυσή μου θέλω να πάω και εγώ" φώναξε

η Ρόζα..."τι δηλαδή επειδή είμαι λίγο αφρατούλα δεν έχω δικαίωμα

να ανέβω στην πασαρέλα;" και αμέσως φόρεσε το καλό της

το φουστάνι αυτό με την δαντέλα και την κόκκινη ζώνη,

κότσαρε και ένα καπελάκι στο κεφάλι και έτοιμη...




Ζήλεψε και η κοντοστούπα η Ροζαλία και ν' σου και αυτή με

ένα μαύρο φορεματάκι με άσπρα λουλουδάκια και ροζ χαντρούλες,

να ψάχνει τα τακούνια της για να ψηλώσει λίγο.





Ακολούθησαν το παράδειγμά τους και οι δύο ψηλόλιγνες ,η

Μέλανι και η Ανθή.



 Έβαλαν και αυτές από ένα βραδινό

συνολάκι  και  έτοιμες για Θεσσαλονίκη.



Ε! κολεξιόν χωρίς νυφικό δεν γίνεται και έτσι η Άρτεμις φόρεσε

ένα για να κλείσει την επίδειξη.



Και άρχισαν να ανεβοκατεβαίνουν τις σκάλες και να κάνουν πρόβες

για να είναι έτοιμες για τη μεγάλη μέρα...



Όπως καταλάβατε όλοι αυτοί είναι κουμπαράδες και είναι έτοιμοι να πάνε

στη Θεσσαλονίκη για το μπαζάρ των http://drasigreekblogger.blogspot.gr/

Με αυτούς τους κουμπαράδες έφτασα τους 10...

Φίλοι μου να είστε όλοι καλά. Ευχαριστώ για τα θερμά σας σχόλια.

Φιλάκια!

Υ.Γ. θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Μαριλένα, την Podilatisa και τον

Skoutzako για τα βραβειάκια που μου χάρισαν. Τα έχω τοποθετήσει ήδη

στο blog μου.

41 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΕΛΑΣΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ, ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΝΥΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ελένη αυτό το ντεφιλέ θα είναι μοναδικό.
    Τύφλα νάχουν οι μεγάλοι μόδιστροι και τα τοπ μόντελς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα μοντελάκια σου!!
    Το σημαντικό είναι ότι βγήκαν στην πασαρέλα για καλό σκοπό !!

    Πολλούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ελένη.Τα μοντελάκια σου ξεπερνάν κάθε προηγούμενο. Κουμπαράδες φιγουρίνια!!!!! Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στη μοντελίστ, στο στυλίστα και στα μοντέλα!!!!!!
    Φοβερή παρουσίαση στη πασαρέλα!!!!Μπράβο δηλαδή σε εσένα για την κατασκευή, τη σκηνοθεσία και τη παρουσίαση!!
    10 κουμπαράδες είναι ένας μεγάλος αριθμός, απαιτεί χρόνο και διάθεση, ενέργεια που θα μεταδοθεί για να έχει το καλό αποτέλεσμα,ο σκοπός που θα διατεθούν!Μπράβο σου...και μας έκανες και γελάσαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ελένη μου!Ετοιμα τά κοριτσάκια σου γιά Θεσσαλονίκη!Τά μοντελάκια πολύ chic!!Πολύ γέλασα μέ τήν παρουσίασή σου!Μού άρεσε πολύ!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου,αλλά και η παρουσίασή τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κούκλα η αφρατούλα...μα και η κοντοστούπα δεν πάει πίσω....οι ψηλόλιγνες σου πολύ κομψές...όσο για την νυφούλα...πολύ χαριτωμένη! Πανέμορφα όλα τα μοντελάκια σου Ελένη μου!!!...Καλή επιτυχία τους εύχομαι στην μεγαλύτερη επίδειξη που θα πάρουν μέρος!...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφοι, όλοι μπράβο Ελένη,και είναι και για ιερό σκοπό και μου αρέσει και ο τρόπος που τους παρουσίασες τους έδωσες προσωπικότητα ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ελένη!!Τα μοντελάκια σου είναι φιγουρίνια σκέτα!!! Μπράβο σου!!Είναι όλοι οι κουμπαράδες τρέλα!!!!
    Καλό σ/κ να έχεις!!!Φιλιά!!Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα χα χα!!! Φοβερό το concept!!!!Τα μοντελάκια είναι απίθανα!!! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου, καλώς σε βρήκα!!! Πολύ πρωτότυποι είναι οι κουμπαράδες σου!!! Ευχομαι καλή επιτυχία στο bazaar!!! :)
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα. ωραία παρουσίαση ! Και τα μοντελάκια θα κάνουν θραύση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια τα μοντέλα κουμπαράδες Ελένη μου!!!Πόσους έκανες συνολικά γλυκιά μου;;!Μπράβο σου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Ελένη μου έτσι πρέπει κοντοί... χοντροί... ψιλοί... και αδύνατοι όλοι στην πασαρέλα για ένα υπέροχο σκοπό!!!!! Πολλά φιλιά και Καλό Σ/Β!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά μοντέλα, τόπ μόντελ Ελένη μου !
    Καλή επιτυχία,
    καληνύχτα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ομορφη περιγραφη
    μου αρεσε η περιγραφη της κοντοστουπας :)
    ωραιοι κυμπαραδες καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μ΄ αυτην τη συμμετοχή νομίζω πως όλοι θα είναι ευχαριστημένοι....έχει απ΄ όλα! αλλά το μπράβο πάει εκτός από τους κουμπαράδες, στην παρουσίαση....Θαυμάσια δουλειά υπέροχα δοσμένη....πολλά μπράβο! φιλάκια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φαντασία σου μου αρέσει... ωραίοι οι κουμπαράδες... και η ιστορία.. άπαιχτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελένη μου,αγαπημένη,
    υπέροχη η προσφορά σου με τους κουμπαράδες!!!!!!!!!!
    Είδα και τούς ανεμόμυλους στην προηγ. ανάρτ.!!!!!!!
    Σου εύχομαι καλό ΣΒΚ και πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σούπερ τα μοντελάκια!!! Τρελάθηκα με το νυφικό!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια μοντελάκια! Μου άρεσε πάρα πολύ η ανάρτηση σου! Ο τρόπος που τα περιγράφεις, οι κουμπαράδες, όλα! Πολλά μπράβο Ελενάκι και καλή συνέχεια!! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη μου, εκπληκτικά τα μοντελάκια σου και τα μανεκέν σου! Γεια στα χεράκια σου. Ποιος στη χάρη της Ρένας.... οι κουμπαράδες πληθαίνουν με γοργούς ρυθμούς!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απολαμβάνω πάντα τον τρόπο με τον οποίο περιγράφεις τις δημιουργίες σου. Όλοι είναι πολύ όμορφοι αλλά το νυφικό τέλειοοο!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλεια τα μοντέλα σου!!Έτοιμα για τη μεγάλη μέρα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν έβλεπε τα μοντελάκια σου η Ναόμι Κάμπελ, θα πάθαινε νευρικό κλονισμό και θα την έβγαζαν πάλι τα κανάλια!Μου αρέουν όλοι πάρα πάρα πολύ, ειδικά ο νυφικός που κλείνει και την κολεξιόν!Να είσαι πάντα καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χα χα χα.. τέλεια τα μοντελάκια σου!!!! πολύ όμορφη η επίδειξη -εεε παρουσίαση ήθελα να πω!! χι χι.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aγαπητή μου Ελένη.
    Χαριτωμένη η ανάρτησή σου.
    Τέτοια φανταστική παρουσίαση οι κουμπαράδες σου αποκλείεται να την είχαν σκεφτεί και να την περίμεναν.
    Τα έργα σου ωραιότατα αν και δεν είμαι ειδικός.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι χοντρές, τι κοντές!!! Είμαι σίγουρη πως τούτες εδώ, θα βάλουν κάτω όλα τα καλλίγραμμα μοντέλα!!! Κουμπαράδες ψυχής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ολα τελεια!!!!!!Φανταστικα τα μονετλα.Η νυφουλα εκλεψε την παρασταση:)Καλη επιτυχια και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΠΙΣΤΕΥΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλημερα! κ καλη εβδομαδα . καλως σε βρηκα!!! ααα τοτε ειμαστε κοντοχωριανες? εγω γεννηθηκα κ μεγαλωσα στα βυτινεικα. πολυ χαιρομαι που εισαι απο τ μερη μ. εσυ απο που εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βρε τι πάθαμε με την οτ κοτουρ !!!Τα μοντελάκια θα κλέψουν την παράσταση στην έκθεση ....ευχάριστη η χιουμοριστική παρουσίαση των δικών σου μοντέλων ,υψηλής ραπτικής με τα κομψά σύνολα με κορυφή το νυφικό!!!(τρέμε Ασλάνη!!)καλό σου απόγευμα καλή μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τα μοντελακια σου Ελενη μου ειναι ένα κι ενα εξαιρετικά ομως το κορυφαίο σου το νυφικό έκλεψε την παρασταση..χι..χι.. ποιός εισαι παιδί μου ο Ασλάνης;;
    βέβαια δεν παρέλυψα επειδή άργησα λιγο να περάσω..και σόρρυ Ελένη μου..περασα και απο τους ανεμόμυλους σου και απόλαυσα το δέσιμο της ιστορίας σου με το θεμα των ανεμόμυλων.. βαλμένοι στην άκρη του βραχου να αγναντευουν το πελαγος.....υπέροχοι!!!!!! σε φιλώ... καλη εβδομαδα να έχεις κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελένη,τι ωραίες οι παρουσιάσεις σου.Αφήνουν τη φαντασία να τρέχει-))
    οι κουμπράδες είναι ένας και ένας,εύγε!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
    Kisses from VV!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΨΗΛΑ,ΛΕΠΤΑ,ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ,ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φοβερά τα μονταλάκια σου, ειδικά το λευκό νυφικό!!! Θα κάνουν πάταγο στις πασαρέλες της Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή