Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η κολοκύθα που έγινε λίμνη



Ύστερα από τη φήμη που απέκτησε η κολοκύθα στο παραμύθι της Σταχτοπούτας


...που η όμορφη νεράιδα την μεταμόρφωσε σε  άμαξα... θυμάστε...




Όλες οι άλλες κολοκύθες άρχισαν τα παράπονα.

Έτσι και η δική μου!




Σε μένα δηλαδή τι  λείπει και παραμένω στα αζήτητα;

Μήπως δεν είμαι ψηλή, μήπως δεν έχω τις καμπύλες μου;

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω και εγώ μια νεράιδα να με

μεταμορφώσει;

Βαρέθηκα να ακούω την γκρίνια της και τη ρώτησα:

"Τι θα ήθελες εσύ να γίνεις;''

''Θέλει και ρώτημα, μου λέει, άμαξα φυσικά!''

''Αυτό ξέχασε το, της είπα, γιατί έτσι πάλι θα παραμένεις δεύτερη''.

Το σκέφτηκε, το ξανασκέφτηκε και τελικά μου είπε:

''Γίνε εσύ η καλή μου νεράιδα και φτιάξε με όπως θέλεις εσύ''.

Έτσι την μεταμόρφωσα σε λίμνη!

Κοιτάχτηκε και  έμεινε για λίγο σκεφτική.

Ωχ! λέω από μέσα μου δεν της άρεσε η μεταμόρφωση, πρέπει να σκεφτώ

κάτι άλλο.

Την άφησα για λίγο μόνη...

Και ξαφνικά την άκουσα που φώναξε χαρούμενα:

''Τώρα μάλιστα, τώρα είμαι όμορφη!''

Τρέχω και τι να δω. Ένας  όμορφος κύκνος είχε προσγειωθεί

στα νερά της!



''Τώρα είμαι ευτυχισμένη!, μου είπε.

Ευτυχώς σκέφτηκα, γιατί  γλίτωσα την γκρίνια της.

Έτσι η κολοκύθα μου είναι καλά και εσείς εύχομαι να είστε πολύ

καλύτερα.

Υ.Γ. Φίλοι μου θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου

για τα όμορφα σχόλια που μου γράφετε.

Φιλάκια!


25 σχόλια:

  1. πολυ ωραια το παρουσιασες, σαν παραμυθι πραγματι

    οσο για την κολοκυθα , τι να πω, γεια στα χερια σου !!!! πολυ ομορφη μου αρεσε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο βρε Ελένη μου!....Η κολοκύθα σου έγινε Φανταστική!.... δικαιολογημένα είναι ευτυχισμένη...
    Καλή μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!Η κολοκύθα σου είναι πανέμορφη!όσο για την παρουσίαση της καταπληκτική!Λατρεύω τον τρόπο που γράφεις και τις δημιουργίες σου!Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτη! Υπέροχη!! Η καλή νεράιδα έκανε πολύ καλά τα μαγικά της! Τώρα την ζηλεύει η κολοκύθα-άμαξα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου θύμισες-πολλά χρόνια πριν-εποχές που ζωγράφιζε ο ξάδελφός μου κολοκύθες,ακόμη έχω 1-2...σχέδια λαογραφικά,υπέροχες...Και η δική σου έγινε όμορφη...Έχει κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένη...Καλό απόγευμα,Ελένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι έζησε η κολοκύθα καλά κι εσύ...καλύτερα, που γλίτωσες επιτέλους από τη γκρίνια της!!!!! Δεν έχει άδικο, εδώ που τα λέμε, να καμαρώνει τόσο!! Έγινε πανέμορφη και απέκτησε κι έναν καινούριο φίλο!! Μπράβο σου Ελένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια απλή κολοκύθα έγινε
    έργο τέχνης!
    Ελένη, συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ'αρέσουν οι ζωγραφισμένες κολοκύθες και τούτη εδώ είναι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ...ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!! ΤΕΛΕΙΑ Η ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το πριν και το μετά πολύ μου άρεσε.Τώρα λοιπόν η κολοκύθα(που εγώ τις κάνω πίτες)θα είναι πανευτυχισμένη-)))χάρη σε σένα που την έκανες κουκλάρα!!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!
    ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ!!!!!!!!!!
    Η ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΕΓΙΝΕ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η νεράιδα ....πέτυχε τον σκοπό της. Η κολοκύθα δεν θα έχει λόγους να γκρινιάζει πλέον.Μόνο βλέμματα θαυμασμού θα τραβά πάνω της από εδώ και μπρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή η νεράιδα, που λές, την λένε Ελένη Φλογερά!! Μεταμόρφωσες την κολοκύθα σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Εργο τέχνης έγινε! Να'σαι καλά, Ελένη και να δημιουργείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μοναδική η μεταμόρφωση!
    Τώρα είναι μοναδική και πανέμορφη!
    Μπραβο καλή νεράιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θαυμάζω την φαντασία στους ανθρώπους και όταν μια άχρωμη κολοκύθα μεταμορφώνεται σε δροσερή λίμνη που προσγειώνονται σ'αυτήν οι πανέμορφοι κύκνοι γίνεται ένας τρισδιάστατος καμβάς για ένα άψογο εικαστικό αποτέλεσμα. Πολλά μπράβο!!!
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε και θα τα λέμε στο μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου δεν εχω λογια για να εκφράσω για αυτήν την απλή αλλά υπέροχη ανάρτηση !!!!! Τι ομορφιά και στην ψυχή και στα μάτια μου ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! χαίρομαι που σε γνώρισα(οι κολοκύθες είναι ένα από τα αγαπημένα θέματα για δημιουργία)Θέλω να σου στείλω ένα δωράκι θαυμασμού και συμπάθειας στο μπλόκ σου αλλά δεν γνωρίζω τον τρόπο,αν ξέρεις και έχεις χρόνο...... ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ούτε εγώ γνωρίζω τον τρόπο για αυτό που θέλεις, (ίσως αν έκανες κάποια ανάρτηση στο δικό σου blog και το πάρω από εκεί). Αν δεν βρεις τρόπο εγώ νοιώθω ότι το έχω πάρει και σε ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες σας για τις επισκέψεις στο σπιτάκι μου. Εντός των ημερών θα σας παρουσιάσω άλλη μία κολοκύθα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι απίστευτη ιδέα! Φοβερή ιδέα μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Ελένη, έγινε πανέμορφη!!
    Να μας δείξεις και την άλλη!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πώς την έχασα αυτή την ανάρτηση δεν ξέρω.Η αλήθεια είναι πως τρέχω σαν την τρελλή αυτές τις μέρες!!
    Με το δίκιο της η κολοκύθα σου να αισθανεται ευτυχισμένη!!Την προτίμησε ένας πανέμορφος κύκνος!!!!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή